Friday, October 11, 2013

Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ  3
Δήμος Συμπέθερος


ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ  ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΗ ΗΤΑΝ
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ, Η ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ 
ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥΣ.

ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.

ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ, ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΚΑΙ
ΕΝΥΠΟΣΤΑΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΝΟΗΤΗ
ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ  ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ ΚΑΙ
ΑΟΡΙΣΤΙΑ.

ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΞΕΤΥΛΙΓΩ
ΤΟ ΝΗΜΑ ΤΩΝ ΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ
ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ
ΚΑΤΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΘΩ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΣ
ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.

ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΜΙΑ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΡΧΗ, ΠΛΗΝ ΟΥΧΙ
ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΤΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝ ΕΙΔΕΙ
ΤΩΝ ΑΡΤΙΟΠΕΡΙΤΤΩΝ,  ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΑΡΧΗΣ ΘΕΙΑΣ  
ΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ  ΠΗΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,
ΗΤΙΣ ΚΑΤΑ ΜΕΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΝ ΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΝ 
ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΠΑΣΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΝ ΓΝΩΣΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΙΝ 
ΚΑΤΑ ΔΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΑΥΤΗΣ 
ΕΚΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΓΝΩΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΔΥΟ ΜΟΡΦΑΣ 
ΕΝΑΝΤΙΑΣ  ΠΡΩΤΟΝ ΜΕΝ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ 
ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΩΣ ΕΙΔΟΥΣ Η  ΠΕΡΑΤΟΣ,ΩΣ ΑΡΧΗΣ ΜΟΡΦΟΥΣΗΣ
ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΗΣ,ΕΠΕΙΤΑ ΔΕ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗΝ ΑΟΡΙΣΤΟΥ
ΔΥΑΔΟΣ ΩΣ ΥΛΗΣ Η ΑΠΕΙΡΙΑΣ ΤΙΝΟΣ ΩΣ ΑΡΧΗΣ 
ΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗΣ.

ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΘΕΙΟΝ
ΚΑΙ ΩΣ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ
ΕΝΑΣ  ΓΕΝΝΕΣΙΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ
ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΝΑ Η ΠΟΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΝΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ

ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΕ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ
ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ.!!!!

Η ΙΔΙΟΣΥΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ,
Ο  ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ, Η  ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ, Η
ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ,  ΚΥΡΙΩΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  ΚΑΙ
ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ) ΤΟΤΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΥΟ ΣΧΗΜΑΤΑ
Η ΟΨΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ(ΕΧΘΡΙΚΑ) ΤΟ
ΕΝΑ ΜΕ  ΤΟ ΑΛΛΟ.

ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΤΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ
ΑΝΑΛΟΓΗ(ΙΣΟΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ  ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ
ΟΜΟΕΙΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ
ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ  ΣΥΝΟΛΟΥ!!!!

ΕΠΕΙΤΑ ΔΕ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ
ΔΥΑΔΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ(ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ
ΛΑΘΟΣ) ΟΤΙ ΣΥΓΚΟΛΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ
ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΑΝΑ ΔΥΟ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ
ΔΥΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΥΟ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ
ΘΕΙΟΥ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΕΠΕΙΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

ΑΛΛΑ ΑΣ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ
ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ.

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ
ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΑΝ
ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΕΙΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

ΑΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η
ΔΥΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ!!!!

ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΙΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ 
ΜΟΡΦΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΔΥΑΔΟΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ
ΟΤΙ ΣΥΓΚΟΛΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΓΟΥΝ
ΖΩΗ!!!!

Η ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΤΑ
ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΔΩ ΟΜΩΣ -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ
ΑΥΡΙΟ Η ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ- ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΕΝΑΝΤΙΑ(ΕΧΘΡΙΚΕΣ)ΟΙ ΔΥΟ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ 
ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΟΝΑΔΙΑΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Η ΔΥΑΔΙΚΗ ΜΟΡΦΗ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΑΛΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η
ΑΝΤΙΘΕΣΗ?


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
¨ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ-ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ"
ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ- ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. ΕΜΜ. ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ, ΑΘΗΝΑ 1938


------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ" ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
 ontheperceptionoftime.blogspot.com
----------------------------------------------------------------