Thursday, October 10, 2013

Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ   2
Δήμος Συμπέθερος


ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΘΕΟ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ

ΕΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ.

ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΙΟ -Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΣ- ΠΕΡΝΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΙΝΕΤΑΙ  Η ΑΡΧΗ ΩΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΙΔΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΔΥΑΔΟΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ
ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΕΝΑΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.

ΑΡΑ ΕΤΣΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ
ΔΥΑΔΟΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ
ΓΥΝΑΙΚΑΣ (Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ) ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΕΔΩ
ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΧΘΕΣ
(ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ) ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ Η
ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ
ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΟΝΑΔΟΣ ΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ Η
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΟΝΑΣ-ΤΟ ΘΕΙΟ- ΠΑΙΡΝΕΙ
ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΔΥΑΔΟΣ.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ
ΑΝΑΛΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.

ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ  ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΗΤΙΣ ΚΑΤΑ ΜΕΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΝ ΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΝ
ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΠΑΣΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΝ ΓΝΩΣΙΝ ΚΑΙ
ΚΑΤΑΛΗΨΙΝ ΚΑΤΑ ΔΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΙΝ ΑΥΤΗΣ
ΕΚΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΓΝΩΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΔΥΟ ΜΟΡΦΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ
ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΔΥΑΔΟΣ"

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ
ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ
ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΕΚΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ
ΓΙΓΝΩΣΚΕΤΑΙ

Η ΛΕΞΗ "ΕΚΦΑΙΝΕΤΑΙ" ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ
ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΟΝΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ.

ΑΡΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ 
ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 
ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΗ ΔΥΑΔΑ.

ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ
ΩΣ ΕΧΩΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ
ΣΕ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ 
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

ΟΤΙ Η ΑΟΡΙΣΤΗ ΔΥΑΣ ΑΝΔΡΑΣ-ΓΥΝΑΙΚΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ
ΜΟΝΑΔΑ -ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ-Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ 
ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕΡΗ.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ
ΜΕΡΩΝ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΙΟ.

ΑΡΑ ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΗΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ
ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΗ ΔΥΑΔΑ.

Η ΔΕ ΠΑΡΑΧΘΕΙΣΑ ΔΥΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΩΔΗΣ
ΚΑΙ ΕΝΥΠΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΟΗΤΗ ΚΑΙ
ΑΦΗΡΗΜΕΝΗ.

ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΘΕΟΣ ,
ΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ  
ΜΟΡΦΗ ΔΥΑΔΟΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ 
ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΕΙΡΟΥ.

ΑΡΑ Η ΔΥΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ 
ΑΝΔΡΑΣ-ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
"Η ΕΚΦΑΝΣΗ" ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΟΝΑΔΟΣ,
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ.

ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ "Η ΕΚΦΑΝΣΗ" ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ
ΜΟΝΑΔΟΣ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΗ......................
................ ΔΥΑΔΑ(ΑΝΔΡΑΣ-ΓΥΝΑΙΚΑ)!!!




ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
¨ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ-ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ"
ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ- ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. ΕΜΜ. ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΥΡΟΣ, ΑΘΗΝΑ 1938



------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ" ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
 ontheperceptionoftime.blogspot.com
----------------------------------------------------------------